Busy busy!

Forra veckan blev 2 stycken fran mitt jobb uppsagda - en hade varit dar nastan 10 ar och den andra inte mycket kortare. Varje gang foretaget sager upp folk blir jag lika forvanad over att jag inte ar en bland dom. Har fatt nya arbetsuppgifter, eller kanske rattare sagt mer arbetsuppgifter. Jag och en annan kille jobbar nu samma jobb som vi forut var 4 stycken som jobbade. Tydligen ville dom ha "the best of the best" i positionerna och det har blivit en hel del omplaceringar. Vi har haft 3 moten med agarna sista veckan! Det kanns bade spannande och nervost. Mycket ansvar men jag tycker ju om nar jag blir utmanad sa jag inte blir uttrakad.

I Augusti har jag varit pa Fi-Med i 4 ar. Efter 5 ar far jag 3 veckor semester. Hipp hura! Dock - mindre bra nyheter, Ryan tycker att vi ska vanta till 2015 (da jag har 3 veckors semester) till att aka till Sverige sa vi kan stanna langre. Sa det kan handa att Sverige far vanta ytterligare ett ar. Men hem kommer jag!

Ikvall och imorgon kvall ska jag och Ryan ut. Han har en kompis fran gymnasiet (eller kanske hogskolan) som har Kickboxnings tavling. Sa dit ville Ryan ga och hejja pa sin kompis! Sjalvklart foljer jag med! Alltid kul att fa komma ur huset. Pa sondag ska jag och Susi aka till Madison, Ryans kusin ska ha baby shower! Sa kul med baby shower - det ar det roliga har i USA! Man har teman och tarta och alla tar med sig paket! Och sa leker man lekar och umgas! Vet inte riktigt om vi har det hemma i Sverige?

Puss fran mig

Kommentarer
Postat av: Miii

skönt att du får vara kvar på jobbet och få extrauppgifter istället, de visar ju att du e grym! :) puss gumman! saknar dig massor..

2013-02-23 @ 16:21:17
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0