Busy American House Wife?

Na usch vad jag har fullt upp! Varje helg ar det GO GO GO! 
 
Fa se nu, en liten uppdatering:
 
1. Lia Sophia: forsoker vinna en resa till Las Vegas sa jag har haft fullt upp med Lia Sophia event, partyn, bingo-partyn, kyrk-party mfl. Himla roligt ar det men det ar tufft nar jag aven jobbar heltid. Kommer mest troligt inte att vinna nagon Las Vegas resa, men jag har "earned" 2 Lia Sophia resvaskor, ett halsband och en smyckesbag och nagra 1000 kronor i gratis smycken sen i Oktober. Inte illa pinkat det.
 
2. Kaya: Efter att ha tagit en "break" fran traningen, sa har vi nu aterupptagit hund traning pa hund klubben som vi tillhor. Vi har klasser varje torsdag och sondag. En utmark tid att ha familje kvalitets tid tillsammans. Bade husse och matte lar sig ny saker och Kaya ar utomordentlig smart. Pa fritiden skulle hon kunna agna varje vaken sekund ute i snon dar hon tycker om att grava huvuder under snon eller ligga och titta pa matte som lart sig skotta sno for forsta aret pa 5 ar.
 
3. Filmer: har kommer lite film tips pa bra filmer vi sett pa senaste tiden:
 
 The Heat: Jatte, jatte rolig film!
 
White House Down: Action spackad film.. Channing Tatum Mmmmmm
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0