Salsa Dancing!

Ikvall ska jag och Ryan pa salsa dance! Ni som var och halsade pa mig kanske kommer ihag att pa mandag kvallar brukade vi ga pa Salsa, da Ryans mamma och morbror war dans-larare. Dom tog en liten paus- sadar 1 ar eller 2 men har nu startat upp igen pa onsdag kvallar. Premiar dans ikvall! Sa da maste vi dit och stodja. Ar ju sa himla kul ocksa, dricka lite regnbags margaritas och dansa salsa!!
 
Nu verkar det som om sommaren har kommit antligen. Sista dagarna har det varit jatte varmt, idag ar det nog 35+! Harligt harligt. Nasta vecka aker vi till Winneconne over Labor Day weekend. Det ar en av mina favorit stallen, da bade jag och Ryan kanner att vi verligen far andas ut och bara njuta! Inget stress eller masten! Bara ata gott, cykla och ata bat! Och fiska mest troligt!!!
 
Har 2 brollop som narmar sig ocksa, Ryan's kompis/jobbarkompis Mike som gifter sig i Oktober och min van Robin som gifter sig i November i Mexico. Jag och Ryan diskuterade fram och tillbaka men kom overens om att det blir Mexico i November!!! Far passa pa att gora sanna har spontan resor medan vi fortfarande inte har nagra barn! Sa jippi sager jag!!!! 
 
Igar var det tydligen en "Blue Moon" - hade ni det i Sverige ocksa?
 
Kram fran mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0