JAG VANN!

Berattade jag nagonsin att jag vann IPAD2 pa mitt jobbs tavling?? Jag vann aven 50 dollar i presentkort och 20 dollar till Starbucks! Inte illa det inte!! SA JIPPI!!

 

I helgen blir det jobba och sta i med huset. Ryan har byggt alla mina bokhyllor i mitt rum och det blev sa fint sa nu ska jag stada och organisera. Maste mala fardigt i huset ocksa! Nasta lordag ska vi fira fina Lauren som tar examen! Vi ska aka bat och ata lunch pa Lake Michigan.

 

I brist pa annat att skriva kommer har mina favorit smycken fran Lia Sophia:

 

Curio Necklace

Cafe Au Lait Necklace



Dahlia ring



Och har kommer lite bilder pa kandisar som anvander Lia Sophia smycken:

Oprah Winfrey

 

Paris Hilton



Katy Perry


People Magazine


Jessica Alba is wearing Gold Bracelet from Lia Sophia


Katherine Heigl - det halsbandet maste jag kopa!!!! Gillar hennes outfit!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0