Sjukling!

Den har helgen blev inte riktigt som planerat. Jag blev sjuk fredag kvall och har haft 39-graders feber hela langa helgen. Blev inte mycket gjort for mig tyvarr. Idag har min feber gatt ner men har nu fatt ont i halsen!!! Jatte irriterande. Det ar manga pa jobbet som ar sjuka ocksa. Sakert det har vadret som lurar oss att kla oss i sommarklader. Varje dag nu har det varit mellan 20-25 plus grader. Trakigt att inte kunna vara ute och njuta. Igar kvall hade vi planer pa att ga ut och dricka marguaritas pa St Pattys Day men jag gick och la mig vid 8 och har sovit till 9 imorse.

 

Och nu ar helgen redan over! TRIST!!!!!!

 

Pa Fredag har jag ett Lia Sophia Party. Imorgon ar det tankt att jag ska traffa upp tjejjerna pa en tjejkvall, forhoppningsvis kanner jag mig battre imorgon. Annars sa hander det val inte speciellt mycket. Fullt upp pa jobbet och forsoker fixa och ordna i huset, vilket tyvarr gar saktare an planerat.

 

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Miii

huvva, krya på dig gumman. inge kul o va sjuk juh! ja kanske är vädret som lurat er att ha mindre kläder men man vill ju det då det är varmt :) sköt om dig. kram

2012-03-19 @ 10:20:32
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0