Brollop

Forra helgen gifte sig vara fina vanner Kerri och Bryan! Dom ar verkligen helt underbara och brollopet var fantastiskt! Vi var mycket omtalade- vilket vi var forvanade over. Alla kom fram och fragade om vi var "the couple from Milwaukee" och ville hora historien om hur vi traffades.

 

Har ar historien som Bryan tycker om att beratta: Drygt 2 ar sedan, i Oktober 2010 (tror jag) sa var jag och Ryan pa brollop i ett hotell i Green Bay. Pa samma hotell var Kerri och tog nara lararutbildnings-kurser. Den kvallen sa bestamde sig Bryan for att mota Kerri i baren efter hennes kurs pa en drink eller tva. Kerri blev severad en ol-flaska som hade en dod fluga i sig sa dom gick upp till baren och fragade vad som hande om man fick en dod fluga i sin ol. Bartendern svarade: "throw the fly away". Ingen ny ol fick dom.. jag och Ryan stod vid detta tillfalla vid andra sidan av baren och horde denna konversation. Ryan och Bryan utbytte nagra blickar och bada tankte "vilken dalig service". Bartendern borde ju ha gett dom en ny ol! Senare pa kvallen gick jag och Ryan tillbaka till baren for att kopa en drink (brollopet hade sin egen bar men vi tyckte att utbudet inte var lika bra som vid det vanliga baren).

 

Jag uppmarksammade att Kerri och Bryan fortfarande var kvar i baren tillsammans med ett annat par sa Ryan bjod dom pa en shot! Efter den shoten lamnade ingen av oss baren och vi umgicks till efter midnatt. Kerri hade klass igen tidigt nasta morgon! Sen efter dess har vi varit vanner!  Om 2 veckor aker vi till Mexico pa deras smekmanad!  Jag haller pa att gora ett scrapalbum som jag ska ge dom som honeymoon present!  Var uppe till 12 igar natt, men OJ sa fint det blir!!  Scrapbooking albums ar dom basta presenterna! Jag samlade pa mig innbjudningskortet, servetter med deras namn pa. Sen hade jag turen att traffa en tjej som tog 100 bilder och la ut pa henne facebook, och bilderna ser jatte proffesionella ut!!

 

Har kommer fina fina bilder pa vara fina vanner!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Å vad kul med vänner och bröllop! Kram Annika.

2012-06-12 @ 18:24:22
Postat av: Miii

åh vad kul med bröllop och vad fina dem var! och ni också såklart :) Mysigt! Fina bilder också, alltid så kul o se bilder gumman! Puss

2012-06-14 @ 13:24:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0