Stort Party

Pa lordag ska jag ha min arliga Lia Sophia fest. Stadar som en galning- bade jag och Ryan! Tur att Ryan ocksa tycker om att ha fest! Verkar som det blir manga som kommer, har runt 20 stycken som sagt att dom kommer sa det ska bli kul.

Om 1,5 vecka kommer ju pappa och Rose hit ocksa! Oj va kul det ska bli! Bara umgas, och mysa! Forst kommer dom hit i 10 dagar och jag har tagit ledigt nagra dagar! Och sen aker dom en snabbis till Las Vegas och Nevada och sen kommer dom tillbaka i nagra dagar innan dom aker tillbaka till Chicago! Langtar! Sist dom var har var ju pa mitt brollop - 2009.

Kaya vaxer sa det knakar - hon fyller 1 ar 1:a Augusti! Det ska vi fira med hund-tarta! Annars sa rullar livet pa som vanligt, mest jobb och Ryan som tar upp min tid!

Ja det var en liten snabb uppdatering fran mig!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Miii

Kul med party :) hoppas du får sälja mycket! Åh vad kul för dig att din pappa o Rosmarie kommer :) mysigt. Nu e jag påväg mot Ikea, alltid kul och kika lite. Kram gumman. Hörs i helgen.

2012-07-27 @ 09:03:38
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0