Fodelsedagsfirande 2013!

Hejsan! 
 
Eftersom det ar mindre an 1 ar tills jag fyller 30 - sa kommer det har lite fodelsedags detaljer for nasta ar 2013.  Inbjudningskort kommer inte forrans i borjan pa aret, men jag vet att ni behover mer tid till att planera + boka resor (sjalvklart forstar jag att alla inte kan komma, men alla som har mojlighet ar hjartligt valkomna).  
 
Min fodelsdag ar egentligen 27:e Maj men vadret ar inte alltid sa bra har da och det finns inte speciellt mycket aktiviteter sa firandet blir 1 manad senare, runt den 27:e Juni. Dessutom har jag ju inte oandligt mer semester som ni i Sverige har sa ja kan bara ta ut 5 vardagar. Men med tva helger och 5 dagar borde det ju blir 9 dagar sammanlagt och det later val bra!
 
Har ar planen: (notera att det bara ar prelimara datum)
28-2 Juni/Juli 2013: LAS VEGAS! For er som har mojlighet att komma sa blir motesplatsen, Las Vegas Nevada. 
(For mer info om hotellet dar vi mest troligt kommer bo: Planet Hollywood)
2- 7 Juli 2013: Milwaukee/Menomonee Falls. For er som inte har mojlighet att aka till Las Vegas kan boka flyg direkt till Milwaukee eller Chicago.
4 Juli: Fodelsedags fest hemma pa var bakgard/4th of July Party
 
Om ni har fragor eller behover rad om natt sa hor garna av er. Boende kan inte tyvarr inte garanteras till alla som kommer - men jag hjalper mer an garna till att hitta bra paket resor eller billigt boende for er som ar intresserade.
Nagra av mina vanner som vill stanna langre i USA gor MIlwaukee till ett stopp pa vagen. Har ni 14 dagar, stanna till har och far vidare. Det finns sa manga platser att besoka har i USA! 
 
Mer rese-information kommer!
 
Marielle
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miii

oj vilka planer! hehe! det lät himla kul, men man får ju se hur det ser ut med ekonomin och om Adam e sugen på att fara. Vi ska ju fara till London i höst :) över en helg! men de lät himla skoj som sagt! Vet du nått om vilka som ska komma ännu? pussokram.

2012-07-04 @ 20:36:26
URL: http://miiimary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0