Fotografen!

Idag sa hade jag och Ryan bokat tid med en professionell fotograf. Modellen i fraga var Kaya! Det var jatte jatte roligt. 1,5 timme fotades vi i en studio och sen kommer det aven bli en utomhus session narmare Maj, da det har blivit lite gronare ute! Fotografen heter Peggy Morsch och ar riktigt duktig. Kika garna pa hennes hemsida: www.peggymorsch.com

 

Det har blivit en massa partandes har. Ganska sa spontant, inte alls planerat eller sa. I lordags sa for jag och Ryan pa en "hej da" fest. Var kompis Carly, som aven ar kusin med Lauren, ska flytta till Australien i 6 manader. I fredags gick jag och Lauren + Carly ut downtown och drack nagra drinkar. Sen for jag och Lauren hem till oss och var uppe tills 3 med Ryan. I torsdags blev det middag pa Boulder med Ryan och en jobbarkollega.

 

Forra helgen kom Lauren o Duke over och vi gick inte och la oss forrans 4. Maste bli stopp pa det har nu for jag och Ryan har sa mycket som behover goras med huset innan pappa kommer.

 

2013 sa blir det ju 30-ars fest har i USA.  Nu har jag dock kommit pa en grej som jag garna vill gora sa maste kolla med Anna forst om hon ar pa!!!  ANNA ring mig.. hehe!

 

Puss puss!

Marre

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Miii

åh va kul o fota henne hos fotografen, kommer säkert bli superfina kort! de måste vi göra snart med Loke :) fast vi brukar ju fota en hel del här hemma ändå men alltid kul med extra fina bilder! Kram

2012-02-21 @ 12:43:13
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anna

Ojojojoj, undrar vad det kan va? Ska försöka ringa i helgen :o) Jag var förresten inne och kikade på bilderna på er och Kaya alldeles nyss. Kan man få beställa nån bild på er alla tre till sig själv? Jag hade tänkt göra någon slags kompisvägg här hemma :o)

2012-02-22 @ 08:04:39
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0