Varen!

Ar inte varen harlig. Man blir sa glad och det ar ljust ute och humoret ar pa topp! Funderar pa att klippa haret och farga det lagomt till min fodelsedag om drygt 1,5 manad! Funderar pa nagot sant har! Tycker ju om att gora drastiska forandringar!

 

Mitt har ar inte riktigt sa langt men jag funderar pa lugg och farga haret brunt!! Vad tror ni?

 

Har nagra Lia Sophia Partyn nu pa kalendern vilket ar roligt!!!!  Trivs faktiskt bra pa jobbet nu ocksa. Jobbar med att analysera information vilket ar annorlunda mot vad jag gjort forut. Och jag far sitta och lyssna pa min musik vilket ar super gott!

 

Kaya vaxer sa det knakar!  Hon ar jattemysig liten brud som alskar att hanga med mamma och pappa! Hon foljer efter oss som en liten hundvalp!

 

 

Kaya sover med oss i sangen och hon sover ALLTID sahar bredvid pappa!!!

 

Puss fran oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0