Shopping!

Idag for jag och Maria och shoppade pa Brookfield Square. Tanken var att vi skulle shoppa i 1-2 timmar eftersom jag hade ett presentkort pa Victoria Secret som jag ville anvanda upp. Shoppingturen slutade 4 timmar senare och med manga manga pasar! Hade en riktigt bra shopping dag, dar jag hittade HUR SNYGGA klader som helst och billigt var det. Vi gick bland annat in pa H&M. Fick lite styling tips av Maria som alltid klar sig sa himla snyggt- framfor jobbklader kopte jag men jag vill aven kla mig sahar normalt ocksa!

 

Har ar nagra av de klader som jag hittade! Jamfor priserna med svenka H&M.

 

Penn Kjol H&M: SEK 199kr USA 168.50kr

Blus H&M: SEK 99kr USA 67.50kr

 

Den har blusen kopte jag i en turkos farg! Typ samma farg som baltet pa kjolen!

 

Byxor H&M: SEK 299kr USA 236kr

Byxorna kom med ett vitt skarp, inte ett brunt!

 

Skorna ar mycket snyggare i verkligheten, dom ar en matt svart farg, inte sa "shiney".

 

 

Jag kopte den har bikni toppen men den ar svart och vit randig. Typ som sjomans kostymen fast svart och vit!

 

Sen var det en jattefin troja som jag kopte som gar till kjolen men jag hittade ingen bild! Far ta en bild senare pa "outfiten" och visa!

 

Kram kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Miii

Vad kul med shopping! snygga jobbarkläder och det andra också :) det är så kul med shopping, synd att man inte är så rik bara! och särskilt kul är det juh då det är billigt :) KRAM!

2012-04-08 @ 20:56:07
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej snäckan! Jättelängesen jag läste din blogg. Har liksom inte hunnit men nu hade jag många inlägg att "ta igen". Kram.

2012-04-09 @ 11:58:12
Postat av: Mia

Åh va kul med shopping, och va mycket fint du hittade! =) Är ju extra kul när man gör så bra fynd.. hihi.

Kram

2012-04-11 @ 00:11:22
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka grymma fynd du har gjort!! =) Saknar shoppingen i usa.. haha

2012-04-13 @ 23:18:23
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0