Coola Kaya!

Ryans mamma har lart Kaya att satta saker pa hennes nos, typ mat, leksaker etc. Sa ikvall tog jag nagra roliga bilder pa stor babyn! Hon ar 8 manader nu och vaxer sa det knakar. Har ar i alla fall nagra bilder fran ikvall! Visst har gumman blivit bauta stor???

 

For er som ar intresserad sa har jag antligen lyckats uppdated hennes hemsida med en massa bilder!!!  Ga garna in och kika och lamna nagon kommentar. Da blir vi jatte glada!!!  Framforallt Kaya som forsoker lara sig Svenska nu. www.123minsida.se/Kaya

 

 

Jag hade tankt overraska Ryan med ett pask agg imorgon bitti under kudden... tyckte det skulle bli sa himla kul! Men sen nar jag for till affarerna sa har dom inga pask agg har! Inga som man kan fylla sjalv med godis. Fy va besviken jag var! Nasta ar ska jag bestalla paskagg i forvag sa jag kan ge till Ryan!!!!

 

Ni ar lyckligt lottade som har lyx att kopa ett fint paskagg att fylla med godis!

 

Och pa tippen av isberget sa far man inte ledigt over pask har i USA! Inga roda dagar over pask minsann!!!! Urkbulle!

 

Imorgon ska vi se om Kaya kan borja ga pa dagis 1 gang/veckan sa hon ar traffa andra vovvar och leka medans vi ar pa jobbet! Sen blir det en snabbis pa hundparken och sen ska jag traffa Maria och shoppa Pa Brookfield Square kl 11.  KUL o shoppa!!!

 

Glad Pask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0