1 vecka kvar!

Oj vad vi langtar!!!  Har tagit ledigt nasta vecka halva dagen pa onsdag, da vi ska aka och hamta henne och Ryans foraldrar fran flyget i Chicago. Sen har jag tagit ledigt halva fredag, lordag, sondag och mandag. Ryan har tagit ledigt torsdag och fredag sa da far vi se till att mysa mycket sa hon kanner sig riktigt hemma har hos oss. Nar vi ar pa jobbet ska Franz och Susi ga over och ta ut henne pa bakgarden och Ryan ska komma hem varje lunch och slappa ut henne. Ska ta SUPER manga bilder pa lilla charmtrollet!

 

Forra veckan hade jag fullt upp i vanlig ordning. Pa torsdag kvall bjod vi hit Jenny och Ulrika pa middag. Jenny var gammal Au Pair at min familj och Ulrika var Au Pair at familjen som Tove var Au Pair at. Det var riktigt trevligt och skont att fa prata lite svenska.

Pa fredag efter jobbet korde jag till Madison, drygt 1 timme och 45 minuter harifran. Dar hade min fina kompis Eva ett Lia Sophia party. Blev valdigt lyckat, hon hade runt 12 tjejjer som kom och sen sov jag over dar sa slapp jag kora hem. Pa lordag morgon korde jag hem och for till vart jobbs picknick i nagra minuter. Skulle ha varit dar langre men sa ringde Ryan till mig och ville ha skjuts hem. Han hade stigit upp tidigt pa lordag morgon och farit och fiskat med nagra jobbarkompisar.

 

Fiskarturen i sig var ganska intressant. Dom hade hyrt en bat men storsta delen av batturen tillbringade Ryan och en annan kompis Erik, over batkanten.. haha det var tydligen super blasigt och vagor som var hogre an baten. Men fiskelyckan kom med daligt vader, for dom fick 18 stycken laxar. MUMS!

 

 

Det ar fullt upp nu med forberedelserna infor Kaya, sa jag ar lite dalig pa att blogga. Men om en vecka eller sa sa kommer det bomba blogginlagg med bilder! Hehehe!

 

Kram pa er allihopa!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Miii

det närmar sig nu för er, spännande! :) ja du får ta bilder sen! men shit vad laxar, guu så gott. vi får surra nån da gumman. puss.

2011-09-21 @ 21:18:30
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va spännande!!! =)

2011-09-21 @ 23:12:09
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0