Livet med Baby Kaya!

Har kommer en liten uppdatering!

 

Pa Onsdag for jag och Ryan till Chicago och hamtade Kaya, Susi och Franz. Susi borjade grata direkt nar hon sag oss och sa "the trip was horrible". "Oj" tankte jag, Kaya maste ha varit jattejobbig pa flyget. Men tydligen hade det varit flygvardinnorna som varit jatte hemska. Susi och Franz fick inte ens oppna vaskan pytte lite sa att Kaya kunde stracka pa sig eller sova med huvudet utanfor vaskan. Hon alskar att sova sahar:

 

Na lilla Kaya fick ligga instangd i denna vaska i 9 timmar! Stackars lilla plutt. Och Susi tyckte sa hemskt synd om henne. Det ar ju inte sa latt for en liten valp att ligga sahar. Susi passade pa att ta henne ofta till toan och slappa ut henne pa golvet sa hon fick stracka pa sig. Tanka er sjalva hur det skulle kannas, intryckt i en vaska i 9 timmar.

 

Forsta kvallen kande man sig lite vilsen - sakert sa alla nyforblivna foraldrar kanner sig nar man forst tar hem sin lilla bebis.  Hon hade nagra olyckor inne i huset och man kande sig lite som man misslyckades totalt med pott-traningen (potty traning).

 

Pa torsdag jobbade jag 10 timmar sa da var Ryan pappa ledig. Jag ringde 2 ganger och kollade upp hur de gick. Forsta gangen hade han tappat bort henne. Och andra gangen nar jag ringde sa han "Honey I'm a little busy right now". Hmm tankte jag, vad har nu hant. Tydligen sa hade hon haft en liten bajsolycka inne i koket.

 

Vadret har dessutom varit skit daligt; blasigt och regnigt sa det har varit extra svart att toalett trana en envis tysk liten valp.

 

Idag jobbade jag till 12 nar jag slutat kom Ryan och Kaya och halsade pa mig pa jobbet. Alla mina kollegor samt agaren satt pa golvet och lekte. Sedan for vi till djuraffaren. Kaya far manga komplimanger for det ar inte manga langhariga schafrar har i USA. Och sen har jag tagit hand om rumsrens hallningen sedan vi kom hem och tanka sig, inte en endaste olycka inhomhus har skett nar "mamma" varit hemma!

 

Imorgon ska vi till veterinaren och pa onsdag borjar valpskolan.

 

Var sover Kaya om natterna? Ja ni.. igar hade vi en valp och 2 katter sovandes i sangen med oss! Vara sma bebisar!

 

Har kommer 2 sma videoklipp pa baby Kaya!

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Söööt!!!

2011-10-01 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0