Halloween!

Ja da ar det ju min favorit hogtid pa hela aret!! Julen kommer pa en stark andra plats! I vanlig ordning blir det Halloween Fest hemma hos oss. Kaya far spendera natten hos farforaldrarna- vill inte ha henne bland en massa fyllisar. Sedan har jag fullt upp med att anordna Halloween pa jobbet- det blir costume competition, pumpkin hunt, potluck och Halloween Quiz. Och sa har jag fixat lite priser och sadar!!!

Livet med Kaya ar helt fantastiskt. Hon ar varldens basta lilla valp! Igar kvall hade vi var 3:e valptraning och hon ar sa duktig. Tranarna var super imponerad over en ovning som hon klarade galant. Dom tyckte vi hade tranat henne jattebra, och sa tilla dom aven: Those German Shephards are pretty smart! Nar vi kom hem sa Ryan till mig: honey, I was proud I could almost cry! Kaya alskar sin "daddy". Sa fort garagedorren oppnas runt halv 6 pa kvallen springer hon till dorren och satter sig och vantar tills Ryan kommer in genom dorren!

Vi vill ha en riktigt lydig hund, foramforallt eftersom hon kommer bli en san stor tjej. Vi vill inte ha en hund som hoppar pa sma barn och pa andra folk. Just nu ar hon nog bast pa att sitta. Vi haller pa att lara henna att ligga och ga fot. Men det ar inte det allra lattaste minsann. Ser sa enkelt ut. Men med traning sa!!!

Pa lordag kommer Collin och Helena ner och vill traffa Kaya. Sa da har vi aven bjudit in nagra andra kompisar pa lite spel och drinkar. Jag har aven ett Lia Sophia Party pa lordagen!!

Fult sja ar det har!

Vad ska ni hitta pa pa Halloween??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0