Full rulle!

Hej hopp!

 

Jag som trodde jag skulle blogga jattemycket efter vi fick Kaya! Tji fick jag. Tydligen ar en valp lika mycket jobb som en bebis. Man far inte mycket gjort nar man ska halla ogonen pa Kaya! Forsta 2 veckorna har gatt jattebra. Hon ar verklligen en mammas och pappas flicka. Valdigt gosig och valpig ar hon. Foljer efter en som en liten "puppy".

 

Det gar jattebra fast vi jobbar heltid bada tva. Ryan stiger upp vid 6 pa morgonen och da far hon ga ut och sa ater hon frukost. Jag aker pa jobbet vid 7. Sen kommer Susi over klockan 9 och gar ut och gar med henne i en timme. Sen kommer Ryan hem mellan 12 och 1 och da far hon ata lunch. Sen kommer jag hem klockan 4 och da ar lek, lek, lek tills hon gar och sover vid 10 pa kvallen!

 

Annars har jag FULLT upp med ovriga livet. Har Lia Sophia party varje helg. Har en imorgon hos en granne. Sen pa lordag ska hela vi aka pa en Craft and Art fair med Kaya. Fa traffa lite folk. Sen ar jag aven ansvarig for Halloween pa jobbet i ar. Party planner som jag ar! Vi planerar ocksa var egen Halloween fest hemma hos oss den 29:e Oktober. Blir manga som kommer i ar.

 

Igar kom Deanna och halsade pa. Hon har ju flyttat anda till Chiacgo sa henne var det nagra manader sedan vi sags. Vi for ut och drack marguaritas och at mexiansk mat tillsammans med hennes kille Trevor. Ryan fick stanna hemma och var pa daddy duty!

 

Och dessutom sa haller jag pa att leka matchmaker. Hehe, en tjej pa jobbet som vi forsoker para ihop med en av Ryans kompisar! Ska bli spannande!!! Ja fullt upp ar det har minsann!!! Och sa ska vi aka till Minneapolis over Thanksgiving!!!

 

Sa darfor hinner jag inte tyvarr inte sitta vid datorn speciellt mycket.

 

Puss pa er!!!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0