Harligt November vader!

Vilket underbart November vader vi har! Vilket ar jattebra for Kaya! Idag ar det 15 grader och solsken!  Vi har hittat en hund park som ar jattenara oss! Dar kan man fara och slappa sina hundar losa och sa springer dom omkring och leker med varandra!!! Jatteroligt!!! Sa dit har vi tankt fara idag en liten stund pa eftermiddagen!

 

Helgen var jatteskont och avslappnad - hade inga partyn, inga masten och inga arenden! Har kunnat vara hemma och umgas med Ryan och Kaya!

Jobbar bara 1,5 vecka till och sen far vi och halsar pa Collin!!!!

 


UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Mia! =)

1. När ingen ser eller hör mig....
... pratar jag for mig sjalv.


2. Jag går aldrig hemifrån utan....
... min korkort!

3. Min blogg heter som den gör för att....
... www.marli.blogg.se: hade nan svacka nar jag kallade mig sjalv Marli... 

4. Om jag vågade skulle jag....
... starta eget eller ga tillbaka till skolan for att bli "Event/Party Planner"

5. Om 10 år kmmer jag att....
... vara mamma till minst 2 barn
... ha mitt dromhus paborjat/fardigbyggt



Jag utmanar:

Annika
Anna D

AyKay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0