Social

Jag hade en helt underbar, perfekt helg. Jag och Ryan hade en riktig quality husband & wife helg; vi lagade mat, drack drinkar, spelade spel, satt ute vid elden och var uppe sent. Bara vi tva och hade riktigt kul. En riktigt romantisk helg. Pa sondag hade jag stadat som en galning och Ryans mormor kom over pa Mother's Day brunch.

Ikvall for jag och traffade Aly och sen for vi pa Candle lite party hos Maria och Deanna. Och pa torsdag kommer alla brudarna over pa en tjejkvall. Kanner mig mycket mycket piggare, gladare och nar jag nagonsin kanmer mig "down" sa blir jag alltid mycket gladare nar jag traffat tjejjerna! Lauren aker till Irland pa fredag och blir borta i 6 veckor sa vi har lite avskedsfest har pa torsdag. Himla kul o traffa tjejjerna igen. Man far inte glomma bort att vara social, och speciellt jag som ar miss social!!!

I ovrigt ar allt ratt bra, jag har dragit ner pa Lia Sophia partyna, gor bara 1-2 partyn i manaden. Det blev alldeles for mycket med bade mitt heltidsjobb och Lia Sophia. Men jag alskar Lia Sophia och en dag skulle det vara riktigt coolt att bara gora Lia Sophia.

Jag haller pa att planera min 28-ars dag med brak - vi ska ut downtown Milwaukee. Denna gang blir det barhoppning i Milawukee och inte sa mycket klubbande. Jag och Ryan ska forst ut och ata fin middag med Franz och Susi pa Sabor och sen ska vi traffa upp alla mina kompisar. Var favorit "par" Kerri och Bryan planerar att komma och dom bor typ 2,5 timme bort.

Och sa har jag kopt en ny klanning och den ar SKITSNYGG!!!!!!!!!!!!!

Kram kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0