PANIK!

Igar efter jobbet for jag och Ryan ut pa en liten cykeltur. Vi har aven i ar signat upp oss for Bravado challenge som ar om 3 veckor sa vi behovde trana lite. Bravado challenge ar ett triathon; 4,8 km jogging, 12.8 km cyckling och 6.4 km kanot. Sen sa bjod vi over Deanna pa drink och bonfire. Sa himla mysigt att sitta ute vid elden. Det ar sa himla fridfullt. Jag tror det nog kommer bli bonfire varje helg denna sommar! Alskar att sitta ihopkrypen med en filt och dricka en drink. Min nya drink for tillfallet ar en J-breeze; vodka, tranbarsjuice och ananasjuice.

Jag och Deanna tog en massa bilder vid elden och sen for hon hem vid 1-2 tiden. Jag och Ryan spelade schack och sen gick vi och la oss runt 4-tiden. Nar vi steg upp denna morgon kunde jag inte hitta var nya kamera!!! Vi har letat OVERALLT, i varje rum, varje vra, ute pa garden, vid elden, i graset, pa stolarnaa vi satt, hos Franz och Susi men ingenstans kan vi hitta den. Vi kopte den har kameran for drygt 2 manader sen och jag alskar den och PANIK sager jag bara. Sist jag kommer ihag att jag sett min kamera var vid elden nar jag och Deanna tog bilder. Jag kommer inte ihag att jag tog in den efter det. Men jag och Ryan stadade undan vid elden och vi kommer inte ihag att vi sett nagon kamera.

Buhu! Jag letade sakert ute i regnet 3 ganger och in i elden. Och om den hade fallit i elden undra om man kan se den da. Sa gick jag over till Susi och Franz. Franz fragade om jag hade haft kul och sa jag att jooo, men jag har tappat min kamera. Sa kom Susi ut och sa: WHAT, have you lost your camera? Jag fragade om man kunde se kvarlamningarna efter en kamera i elden. Typiskt mig att tappa bort grejjor! Tillslut sa forsvann Franz in i ett annat rum och kom tillbaka och sa: does your camera look like this?

AAAAAAAAAAAAH! Vilken lattnad. Han hade hittat den i graset pa morgonen och tack gud sa hade han hittat den fore det borjade regna! Jag hade lamnat den i stolen dar jag satt och nar Ryan kom tillbaka for att ta in stolen sa hade han vickat den pa sidan for att bara in den och da hade kameran fallit i graset. Eftersom det var morkt och den foll i graset sa horde eller sag han inte kameran.



Har ar klanningen som jag kopte for min fodelsedag. 125 kr kostade den! Varsta kapet!!





Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken tur att han hade hittat den!!



Jätte snygg klänning, du kommer vara värsta pang bruden =)

2011-05-22 @ 00:39:22
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0