Helg!

Idag ska jag umgas lite med Maria. Vi ska fara till Lake Geneva en svang. Maria hade tydligen varit brudtarna forra helgen och glomt hennes planbok pa hotellrummet, sa jag erbjod mig att vara sallskap nar hon bilade ner dit idag. Lake Geneva ar jattefint, sa kanske jag hinner ta lite fina bilder. Dessvarre ar vadret trist igen, gratt o regnigt. Buuu!!! Sen klockan 2 ska jag och Maria fara pa ett "purse party" hos en jobbarkompis. Jag har ALDRIG var med att direktforsaljning i hemmet har varit sa stort forut. Men det ar sa himla kul, man far hem till nan och far ata och dricka och sen shoppa runt! Hehe. Maste erkanna att jag ar ett stort fan. Och med lia Sophia sjalvfallet, sa stodjer jag andra foretag, dock aldrig skulle jag ga pa ett annat smyckes foretag men jag har faktiskt till och med bokat ett "candle lite party" i November. Det tjejer skulle ni verkligen tycka om! Himla mysigt med ljus. Hoppas jag far mycket gratis grejjer i vintern. Ljus och ljushallare och dekorationer.

Har ar foresten hennes website om ni vill checka in vad Candle Lite ar for foretag:

www.partylite.biz/sites/taniamartin/

Sen ikvall ska jag och Ryan ha dejtnight. Vi ska laga crab stuffed salmon och crab stuffed mushroom caps. Dricka drinkar och spela spel. Igar bjod Susi & Franz ut oss pa mexican food. Mmm drack en strawberry margarita och orange margarita.

Aaaah och just det ja, Ryan gav mig ju en cricut i julklapp men det har varit sa stokigt i mitt hus att jag inte har haft nagonstans att hooka upp den, men igar kvall sa provade jag detn och JAG ALSKAR DEN!!!! Jag kommer spara sa mycket pengar pa scrapbooking nu for den klipper allt fran blommor, hjartan till bokstaver och jag kan valja vilka farger jag vill ha! Den ar den COOLASTE scrapbooking grej jag nagonson haft! Very impressed I must say!


Jag haller pa att anordna ett Lia Sophia event hemma hos mig i Juli. Det ar bara for tjejjer som har "host" ett party at mig men aven nagra VIP tickets kommer bli gjorda for sanna som har handlat av mig men inte direkt har haft ett party. Dom kan ju faktiskt bli "framtida" Lia Sophia vardar eller saljare sa man vet ju aldrig. Och sa forhoppningsvis sa gar min forsaljning upp om dom handlar nat. Jag har varsta planen. Det ska vara utomhus pa baksidan av vart hus, jag tankte satta en rod matta som avdelar en gang och sen rader med stolar. Och pa varje stol ska jag satta en lite lia sophia box som ar inslagen i en rosett och i den boxen kommer jag lagga en raffle ticket sa dom kan vinna nat. Och sen tankte jag ha en Lia Sophia Aktion - for i Augusti sa andrar det till en ny katalog vilket innebar att mycket av mina smycken inte langre kommer finnas i katalogen  vilket innebar att jag inte langra kan anvanda dom for display. Sa da tankte jag ta dom och salja ut dom pa en auktion. Och for att "tjana ihop" gratis pengar till aktionen (jag tankte anvanda mig av typ Monopol spel pengar) sa far dom X antal om dom bokar ett party, "bring a friend", place an order fore mitt party osv osv.   Sa jag "create incentives" sa att det gynnar mitt foretag och min forsaljning men dom far nat ut av det ocksa. 

Det ar sa himla kul att ha eget foretag for man far fria hander och kan vara kreativ och gora precis vad man vill. Och sen ska Ryan vara bartender/cook, for vi ska bjuda pa grillat och margaritas!!!! Ska bli jatteroligt! Ett stort event minsann.. 

sa min scrapbooking kommer vara att jag ska gora hemmagjorda inbjudningar!!!!

Klockan ar bara 9 och nu ska jag och leta julklappar som jag lycksts stada bort!
Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0