Happy Hour!

Igar efter jobbet traffade jag upp Tonique, en jobbarkompis pa Happy Hour! Svinbilligt var det. Jag drack 2 drinkar, bestallde sushi och jag at 3 oysters... ostron(??) for bara dryga hundralappen. Det var jatte trevligt och efterat sa for vi en svang pa Mayfair! For och unnade mig lite make up pa Sephora, ni brudar som var har under mitt brollop kommer kanske ihag den Make Up affaren pa Mayfair. ALSKAR den affaren. Dom hjalpte mig att hitta make up till min fodelsedag. Har nog inte unnat mig sa mycket make upp pa lange, men det ar ju vart det for det racker sa himla lange. Och sa himla snyggt ar det.

Den har ville jag kopa men far onska mig istallet:

Hello Kitty



Jag kopte 4 stycken eyeshadow, 2 stycken brushes, primer och make up remover. 





Oh Voila- sahar fin kan man se ut ibland:



En dag kvar pa jobbet - YAAA! Och sen ar det helg! Och sen ar det bara en vecka kvar till min FODELSEDAG!



HJALP!

Jag behover smakradshjalp! Vilket armaband + orhangen ska jag kopa till min fodelsdag?

Set #1:

 

Set #2



 

?????????????




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det första setet, men det andra setet var snyggt det också :o)

2011-05-20 @ 07:31:56
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, va fina!! Men jag tycker nog det andra setet.. det armbandet var helt sjukt snyggt!



Hihi.. ja det lutar nog åt den rosa klänningen.. svårt =)

2011-05-21 @ 08:50:23
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Annika

Skitsnygg sminkning! Me like! Kram Annika.

2011-05-21 @ 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0