Going out

Ikvall sa trodde jag det skulle bli hemma kvall men icket.. vilket jag tycker om! Kanner mig fruktansvart social nu sa jag tycker om att ga ut. En jobbarkompis till Ryan ville ga ut och ata middag pa Boulder Junction (gamla jobbet dar jag inte varit pa jaaaattelange) sa da ska vi ut dit ikvall. Mmmm ska bli gott, tanker kopa mig en blodig liten stek minsann! Hoppas Ryans jobb betalar for det ocksa!

Det ar jattefint och gront har men varmen har inte riktigt kommit. Men det val runt 15 grader eller sa... langtar som tusan till sommaren. Ska gora mycket har jag planerat, vara social och vara ute mycket. Ta vara pa sommaren verkligen och nar man bor i en sadan fin stad som man aldrig besoker. Aka ner downtown och strosa runt kanske.. traffas upp pa fika och sadar.

Langtar som tusan till min fodelsedag! Ska bli sa kul! Men jag vet inte vad jag onskar mig riktigt.. klader tycker jag om.. men det ar val billigare i USA an i Sverige antar jag. Hmmmmmm kan inte alls komma pa nat jag vill ha direkt sa har pa rak arm. En oxfile pizza kanske??? Haha!!! med beasas pa!

Det ar svart att onska sig saknar man ar stor eller hur! Jag tycker om spel!
Nooo I don't know!

Ett kort ar val bra!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0