En bjorn..

Jag kanner mig som en bjorn i ide, sa fort varmen och solen tittar ut sa kikar jag fram. Men inte riktigt annu... seg start pa varen/sommaren 2011 maste jag saga. Aven om snon forsvann for flera manader sen sa ar det riktigt kasst vader. Regn, gratt och inte sommarvarmt annu. Ah vad jag langtar till sommarvarmen!!!!!!!!!!!!

Kanner mig fortfarande inte helt 100 men forhoppningsvis ar jag pa uppatkurvan igen. Denna helg blir ratt lung, ska stada idag, ut o handla och sen tankte jag dra forbi Boulder for en drink. Imorgon kommer grandma och John over (Susi mamma) och sa ska vi laga en liten Mother's Day Brunch.

Ikvall ska vi grilla o sitta vid elden och drinka!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0