Birthday Jewelry!

Ok, sa jag har nu kopt makeup till min fodelsedag. Jag har kopt klanning! Jag har bokat bord pa Sabor! Jag har hittat min kamera sa jag kan ta massvist med bilder. Och jag har bjudit in alla mina kompisar pa efterfest. Det enda som saknas nu ar smycke! Klanningen kan inte direkt kan ha nagot halsband sa blir det armband och orhange. Eftersom jag inte kunde valja sa kopte jag dessa, sa jag kan prova till klanningen och se: (Dessutom hade jag $75 dollar som jag vann i April fran Lia Sophia sa da kopte jag lite guldsmycken till sommaren ocksa! Tank er vit troja/linne och jeans!!!)

Paris Lights - men det blev bara armbandet inte orhangena!


Deco Stretch

Standing Ovation

Bonbon

White sands Necklace (det i mitten-korta)


Hihi!!! Ska bli spannande att fa det nu till veckan! Langtar till min fodelsedag! Sen ar det nastan Juni och SOMMAR!!!! Idag ar det finfint vader har. Sa vi far se vad vi hittar pa! Maste stada huset! Och sa kanske mala en Dvd-hylla!

Bara 5 dagars jobbarvecka att se fram emot, sen min fodelsedag och sen ar vi lediga lordag, sondag, mandag! For det ar Memorial Day pa Mandag sa da blir det inte jobb forrans pa tisdag! Harligt harligt!

KRAM



Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi.. jo det är ju så himla roligt!! Och när man väl har kommit igång så är det ju typ omöjligt att sluta =)

Hon heter Mari, efternamnet vet jag inte.

Nästa gång vi kommer över och hälsar på ska jag köpa galet mycket scrapbooking grejer! =) Saknar dig också vännen!! Puss

2011-05-22 @ 20:23:57
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja jag tycker nog armbandet Deci stretch :) de var snyggt!nu vet ja ju inte vad du ska ha på dig annars för klänning eller så, men den var fin iaf :) jag hoppas du kommer få superkul på din födelsedag gumman!! pussokram

2011-05-22 @ 20:25:16
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0