Update!

Franz har antligen fatt komma hem. Ryan for och hamtade honom i eftermiddags. Han kommer masta ata anti-anfalls medicin sa han inte far nagra fler anfall. Det var riktigt laskigt men det ar skont att det inte var nat livshotande. Det ar svart att saga vad vi kan vanta oss i de narmsta veckorna- manaderna.  Han ar valdigt pigg, lite trott och "slow" i rorelserna men han verkar ma bra. Men vi vet inte om det kommer komma fler anfall eller om vi ens kommer marka av nagot mer an det som hande igar. Det ar nog for tidigt att saga nat an. Mest frustrerande ar att ahn inte kan kora bil pa 3 manader.

Vi har fatt mycket halsningar, fran grannar och er i Sverige och vi tackar sa mycket!!!! 

Jag ska snart hoppa i sang, har packat iordning for mitt Lia Sophia Party i Chiacago imorgon. Det kommer bli en lang dag. Forst partyt och det ar drygt 20 personer som har svarat att dom kommer. Sen ska jag skynda mig hem for da ska vi pa ett kyrkevent pa kvallen.

Sen pa sonadg hoppas jag att jag far sova ut lite och vila. Och sen ar det tillbaka pa jobbet pa mandag.

Vi haller pa att planera en resa och fara och halsa pa Jamison och Jess i Santa Fe, New Mexico over pask. Vet inte om jag har sagt det eller inte. Men det ska bli himla kul och komma bort en lang weekend! Har aldrig varit at det hallet!

Nu blir det sangen, ar helt slut!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0