SKAMS!

Usch vad jag skams! Har trillat in i en riktigt dalig vana. Huvva huvva huvva. Och varje dag sager jag till mig sjalv: imorgon ar en ny dag och da startar vi nytt och frascht med nya vanor. En timme efter jag kommer hem fran jobbet - sitter jag dar med min hemska elaka vana! *BITTER*.  Sen laser jag Tessis blogg och blir deprimerad!

Har hamnat i en liten ond cirkel som jag inte vet hur jag ska ta mig ur.

Vad kallas denna onda cirkel?! SKRAPMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitter har och vraker glatt(!) i mig chips och OLW dip. Igar at jag Macdonken och chips och dipp. Dagen innan det var det chips - det ar en massa chips chips chips och macdonken. Och det varsta av allt- och det skams jag mest av: jag har inte tranat pa over 1 ar. Inte ens promenerat!

Na fy! Jag tror att det har att gora med Ryan som har borjat jobba mera. Forut brukade han komma hem halv 6 och da sa at jag aldrig sa har daligt. Kanske bara pyttelite..  men sa lagade vi middag ihop och sag pa tv. Nu senaste dagarna har han jobbat fran 7 pa morgonen och inte kommit hem forrans efter 9 pa kvallen. Sa da sitter jag har alldeles ensam och deppig och da blir det trostmat och skrapmat!!!

BLA! Maste ta mig i kragen! Ser hemsk ut och man marker pa hyn att man ater sant har skrap!

Haha, sorry for detta tragiska deprimerande inlagg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0