Salsa!

Ikvall gick jag och Ryan ut med Collin och hans flickvan Helena. Forst gick vi ut och at kina mat och drack Margaritas! Mums filibabba! Och sen for vi och salsa dansade med Ryans mamma som var fortfarande ar larare. Vi hade jatteroligt. Vi var de sista som lamnade stallet och sen fick vi for oss att ville ut o vara lite crazy sahar pa mandag kvall men det hela slutate med att vi tog oss samman och for hem istallet. Nu ar klockan snart 12 och jag och Ryan ska ata lite pizza o sen hoppa i sangen. Det ar ju jobb imorgon. Jag langtar tills jag kommer hem fran jobbet, da ar det minsann sangen och tv:n.

Jag och Ryan har borjat titta pa en ny serie som vi har fastnat for: Castle.

Annars hander det val inte sa mycket. Det gamla vanliga. All sno har forsvunnit bort vilket ar skont. Det borjar verkligen narma sig var och sen sommar!!!!!!!!!!!! Ryan fyller 33 ar om nagra veckor och sen fyller jag 28 ar. Helt helt galet!

Nu blir det pizza!

Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0