Antligen helg!

OMG sager jag, fy va skont med helg. Hade en riktigt bra vecka pa jobbet, den gick fort och jag fick en massa gjort. Igarkvall holl jag pa att packa till mitt Lia Sophia Party ikvall och efterat skulle jag och sjunga karaoke hos Jess C. Ni vet hur man mentalt laddar for en lang dag med jobb nar man vet om det sa jag var superladdad att dra ivag idag efter jobbet pa Lia Sophia Party.  Men sa insag jag idag pa eftermiddagen att jag inte alls har nat Lia Sophia Party eller karaoke. Det ar inte forrans imorgon!

Sa har sitter jag alldeles lycklig i min pyjamas och bara chillar. Ska umgas lite med Ryan, se film, scrapbooka och bara myyyysa. Imorgon har jag inte Lia Sophia Partyt forrans 7 sa da jag sova in och bara ta det lugnt och sen efterat ska blir det tjejkvall!!!!!!!!

Och sen sa ar jag ledig sondag och kan slappa igen! Fy vilken chill helg!

Jag och Ryan har sett en massa filmer. Riktigt bra filmer maste jag saga:

Denna var riktigt riktigt bra!!!!



Denna var en bra action film - I love Denzel!



Denna sag vi pa bio:



Och dessa 2 har vi hyrt :





Och sist men inte minst sa ar denna tv-serie som vi har blivit helt kara i - Ryan ar kar i Beckett och jag ar lite smaforalskad i Castle:


Kommentarer
Postat av: Miii

kul med lite filmtips :) ska kika nån av dem där nån dag! Unstoppable har vi sett, tyckte jag också var bra! sen den där Due date såg vi på bio i luleå då jag hade min gravidmage :) hihi. pussokram gumman.

2011-03-27 @ 22:23:23
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0