Sommar 2011

Da verkar det som om sommaren antligen har anlant! Varmt varmt varmt har det varit hela veckan langt. Verkar som om det ar lika sommarharligt i Boden!!!! Ar sa glad for jag har atit en massa hamburgedressing och beasas (Miii beasasen ar nastan slut hahahaha) och bara njutit av sommarvarmen. Dock hander det inte alltfor mycket maste jag saga. Saknar Lauren. Hon kommer hem nasta vecka, den 19:e.

Nar jag sitter pa jobbet sa far jag en massa funderingar.. sa jag tankte skriva dom har och se om man far nagra svar. Mest grundar sig mina funderingar i det faktum att jag inte langre har "daglig" kontakt med Sverige och mina vanner och livet som pagar dar i Sverige. Om ni kanner att ni kan svaret pa fragan far ni garna svara.

1. Hur gammal ar Loke nu egentligen?
2. Hur gammal ar Emil nu egentligen?
3. Hur gammal ar Ida nu egentligen? Och Kasper och Elias?
4. Hur gammal ar Oliver nu egentligen?
5a. Nar ar egentligen Midsommarafton?
5b. Vad ar planen infor midsommar?
6. Nar ar egentligen Boden Alive?
7a. Har du+respektive semester i sommar?
7b. Om ja, har ni planerat semester borta eller i Boden?

Ja det var val roligt.. kanner att jag behover en riktigt bra uppdatering fran mina svenska vanner!!!! Jag saknar er alla sa!!!

Haha tack Mia for komplimangen, men om jag ska vara helt arlig sa har jag nog bara tranat 3-5 ggr senaste aret! Jag ar jatte jatte jatte lat har i USA!  Inte mycket traning hinns det med! 

AAAAAAAAAAAAAH jag saknar er allihopa!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Miii

Loke är den 31a juni 6 månader gammal, så nu är han kring 5 månader och lite mer än en vecka! :)

Emil är prick 4 månader äldre än Loke så han är alltså 9 månader och lite mer än en vecka :)

Midsommarafton är Fredagen den 24 juni här hos oss! Vi har inte planerat midsommarafton ännu, kanske blir det en släktträff i trångfors men det är inte säkert. vi får se :)

Jadu Boden Alive är väl i slutet av juni det med har jag för mig, sista helgen i juni, är inte hundra men.. Adam har semester den 13 juni och de ska bli så skönt :) vi har inte planerat ngt men vi brukar ju fara på nån tripp o sådär, ska bli mysigt.

Vi kommer nog vara mycket i Adams föräldrars stuga i Alträsk också, superfint där :) kan vi fiska och bada och mysa på. Kul att du hade massa frågor :) puss o kram gumman.

2011-06-09 @ 09:21:34
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi.. nä han är 9 månader. Det skiljer exakt 4 månader mellan Emil och Loke =)



På dom andra frågorna kan jag bara svara.. Har ingen aning!! Haha

2011-06-09 @ 21:33:24
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0