Overwhelming!

WOW! Jag sager bara WOW!!!!  Hur lange ar det nu jag har pratat om mitt Lia Sophia Party och sa ar det redan imorgon! Oj vad nervos jag ar. Jag forvantade mig typ att 3 personer skulle komma, nu satt jag och raknade alla som svarat ja och det 17 stycken. Det ar nastan sa man hoppas att nagon inte kan komma! Jag hade inte riktigt raknat med sa manga, inte fler an 10 stycken. Nu jobbar hjarnan pa hogvarv minsann; har jag nog mycket hamburgebrod, nog manga korvar med brod, nog mycket pengar till min auktion, nog mycket priser????? Aaaah. Dessutom har jag redan fatt in 11 stycken bestallningar (sanna som inte kan komma till partyt) Jossan fran Sverige har till o med handlat och hon ar med i en utlottning av 2 finfina priser!!

 

Jag tror det har kommer sla mitt rekord i forsaljning, jag har redan over 5000 kr i forsaljning!!! Kanner mig lite overvaldigad. Fick precis reda pa att Tracy och Samantha ska komma. Det hade jag inte heller forvantat mig. Tur som bara den att jag stadat som en galning. Det ar riktigt fint och vi ska vara ute pa baksidan. Har roda mattan och ett talt. Far ta en massa bilder. Trist bara att Lauren maste jobba och inte kan komma. Hon ar alltid bast pa att hjalpa mig med att forbereda!

 

Shit nu maste jag ga o gora mer mat! Fasikens va skoj!!!!!

 

Puss puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: Miii

vad roooligt för dig gumman! Hoppas de går toppenbra och att du får sälja mycket! :) Ha så kul, puss puss

2011-07-30 @ 10:41:01
URL: http://miiimary.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0