KOM!

Hej o ha! Idag var det avskedfest for Deanna som flyttar till Chicago, Illinois pa fredag. Forst for vi ut pa Happy Hour och sen for vi hem till mich och at efterratt och shottade varldens GODASTE shot! OJ om ni bara visste vad ni missade. SERIOST borja spara pengar nu till min 30-ars fest: 27 JUNI 2013 sa ska jag visa er hur det gar till! Senaste dagarna har jag spenderat MASSOR tid med min wifey, Lauren som jag inte har sett pa over 2 manader. Vi sags i torsdags, fredags, idag och imorgon ska vi ses! Ar glad att jag har hittat en san fin van som henne! **gla**. Gor ju det lattere nar jag saknar er mina vanner i Sverige!

Annika!!! KOM KOM KOM - du och Patrik (o Malte) har 2 ar pa er att spara pengar till min 30-ars fest. Anna D o Rickard kommer, AKA o Johan... AH va underbart det skulle vara om ni kom. Jag lover att det gar bra, efter 4.5 langdistans och en massa flygresor sa lever jag an!!! 
Ps: Ryan gar uppdaterat min laptop sa jag har blivit av med alla mina lankar, kan du snalla emaila mig Malte's blogg igen pa: [email protected]

Alla som laser detta, om ni har en blogg snalla (utom Mia & Marie-for er kan jag utantill) messa eller maila mig er blogg!

Life is GREAT!!!!!!!!!!!!!!! 

Langtar till jag far se er igen!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0