Jo da jag lever!

Hej och ha!
Nu maste jag ta en snabb uppdatering. Jag lever och har inte hunnit med att skriva sa mycket for att jag har haft FULL RULLE I KALOSCHEN!  Den 14 Juni for jag och Ryan till Tyskland for att halsa pa Ryans Opa. Han har ju haft en stroke och vi kande att vi var tvungen att fara dit. Tyskland ar alltid lika underbart och vackert och vi spenderade en massa tid med Opa. Det kandes riktigt bra att kunna vara dar.



Sedan for jag pa en OVERRASKNING visit till Sverige. Dock hade jag bara 11 dagar pa mig sa jag hann bara med Boden och familjen och vannerna dar. Sa kann er inte utanfor att jag inte kom forbi. Det ar svart att hinna med allt man vill nar man inte har sa mycket semester. Nu ar jag i alla fall tillbaka i USA, kom forra fredagen sa jag hade ledigt anda till tisdag eftersom att det var 4e Juli pa mandagen. Helena & Collin kom forbi och det blev bonfire och fyverkerier for hela slanten. Jag tror Ryan skjuter da dom basta fyverkerierna!

Imorgon ska jag och brudarna pa Katy Perry concert! Wihaaaaa!!!!

Pappa & Jag

Storebror & Jag

Andra Storebror & Jag








POSS!!

Kommentarer
Postat av: Miii

hihi sötnos! vad kul med massa bilder, ååååh vill ha alla bilder du tagit när du var här :) så kul o haaa! Kul med Kate Perry, röj lite från mig med haha :) Puss

2011-07-07 @ 10:45:56
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad kul Marielle! Det måste känts härligt att hälsa på familj och vänner. Patrik pratade idag om att han gärna ville åka till USA och äta på en äkta Diner (det pratar han i och för sig om ganska ofta, han är lite fixerad vid vissa typiska Amerikanska saker). Hade det inte varit för min flygrädsla hade vi kanske kommit och hälsat på om några år, men man vet aldrig...flygrädsla går väl att bota. Sköt om dig. Kram Annika.

2011-07-11 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0