Fartfylld vecka!

OMG! (Oh My God) vad jag har haft en fullspackad vecka och det ar REDAN fredag imorgon! Harligt med helg! I mandags traffade jag upp brudarna pa Happy Hour. Sedan for vi till mig och at efterratt och drack lite drinkar. Vi hade lite avskedsfest eftersom Deanna flyttar imorgon till Chiacgo, IL for att bosatta sig med sin pojkvan. Sen pa tisdag sa for jag och traffade Lauren pa Boulder Junction och drack en drink. Det ar billigt nar 2 drinkar bara kostar 45 spann! Hehe. Sedan hyrde jag en film som jag och Ryan myste till. Den var ratt bra faktiskt: The Rite med Anthony Hopkins.  Laskig och en bra storty! Rekommenderar jag hogt.

Pa onsdag sa blev det en lugn kvall. Jag och Ryan tittade pa film Despicable Me, en jatte jatte sot film som man blir GLAD GLAD GLAD av! Det ar sa grymt mysigt att titta pa film maste jag saga.




Idag for jag pa ett hemma party: Pure Romance! Det skulle ni gilla tjejjer, man far smaka/testa lotion, glidmedel, dildosar, g-punkters grejs och annat kul. Funderade pa att ha ett sant party nar ni kommer om 2 ar. Och sa networkade jag lite sa jag fick ett Lia Sophia Party och sa gav jag ut nagra foretagskort!!!!

Imorgon kvall ska jag forst traffa Lauren pa hennes jobb, Tulip, kaka lite middag och sen ska vi ut pa en bar och traffa upp massa kompisar fran Boulder Junction. SEEEN tar jag ledig och vilar i helgen. Eller jag ska hjalpa Ryan med huset. Sa jag att han brytit foten.. eller inte helt, han trampade snett i sondags och hela hans fot har typ blivit bautastor, typ 3 ganger storre och sa ar det jatte blatt och ont har han. Sa han var tvungen att fara till doktorn i onsdags och rontga. Men han hade inte brytit foten, men vrickat den hade han!

Hoppas ni haft en lika bra vecka och far en underbar helg!






Kommentarer
Postat av: Miiii

vad kul med en fartfylld vecka! :) The rite har jag och Adam också sett ,rätt bra juh, läskig. Den andra måste ja se nån dag! :) så söta disney filmer. Hoppas ni får en bra helg och att Ryan blir bättre i foten snart, lät inge skönt alls. KRAM GUMMSAN

2011-07-15 @ 10:39:14
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0