Lia Sophia!

Forra helgen for jag pa Success Camp! Kort summering: "This is changing my life". Det kandes som jag var pa Oscarsgala!  Success Camp ar en helg lang event med Lia Sophia kvinnor som ar inspirerande och "motivational". Jag for dit pa fredag morgon (tog ledigt fran mitt andra jobb) och kom inte hem forrans pa sondag eftermiddag. Vi var runt 2000 kvinnor fran hela landet.  Mest fran Wisconsin, Illinois, California, Ohio.  Lia Sophia har sitt hogkvarter i Chicago. Lia Sophia ar aven en av USAS snabbaste vaxande direkt forsaljningsforetag med endast 30.000 advisor. Jo visst later det ganska mycket men vet ni hur manga personer som bor i USA! Mary Kay till exempel har over 1 miljon forsaljare, och vi har bara 30.000. Sa vi har mycket rum att utvecklas!!!

Och jag ar en helt ny person, har lart mig otroligt mycket. Jag har hittat ett jobb dar jag kanner tillhorighet och
det ar KUL hela tiden! Jag fick "award" for "Excellent Beginners Achiever". Jag motte alla mina mal forsta 15 veckorna i min nya business. Sen fick jag aven ett award for Top 10 Division Sales, jag kom namligen pa 4:e plats i forsaljning. Inte illa det.

Igar for jag pa vart "monthly" meeting och inte bara vann jag $26.00 men jag blev aven kront till "Queen Of Sales". Ar 2010 beskrev jag Lia Sophia med ett ord: FUN. 2011 beskriver jag Lia Sophia med 2 ord: MY BUSINESS!!!!


                      LIA SOPHIA SUCCESS CAMP 2011

                                  THE BARTEL TEAM

                     GINA- MY FAVORITE MANAGER

                           JESSICA, JEN, KAREN

          TWINS???  FOUND A LADY WITH THE SAME OUTFIT AS ME

                                  CARMEN & I


 

Kommentarer
Postat av: Mia

VA KUUUL!! =) Snart kanske du bara kan jobba med det! kram

2011-01-12 @ 08:28:38
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miii

Vad kul gumman! gud vad du är duktig som får priser och är så bra säljare :) det är ju verkligen din grej det där!! skit glad för din skull :) Nåå vad gullig du är som pratat om mig, joo nu e man så lycklig och glad att man hittat rätt i livet :) Puss sötnos.

2011-01-12 @ 11:15:39
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Bra jobbat! Kram.

2011-01-12 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0