Life as I know it...

ok, so updates has been far and few.  Arligt talat sa har jag svart med svenskan just nu, jag pratar KONSTANT engelska och jag tanker pa engelska och jag hor och ser engelska och jag pratar valdigt sallan svenska sa det kanns lite som jag tappat bort mig. Och da blir det svart att blogga. Men jag ska forsoka bli battre pa att blogga. Det hander inte speciellt mycket. Efter vi kom tillbaka fran Vegas sa var jag sjuk i nastan en vecka. Sen blev det tillbaka till jobbet och jag har halkat efter lite + att jag forsoker lara mig ett helt nytt forsakringsbolag sa jag ar lite overvaldigad och dessutom sa rullar Lia Sophia jobbet pa som vanligt. Mycket mycket mycket!

Pa alla hjartans dag hade vi inte planerat nat, framforallt eftersom vi precis kommit hem fran Vegas. Men da jag satte mig i bilen pa Alla hjartans dag sa overraskade Ryan mig med ett kort och en choklad-ask. Och sa fick jag 50min massage som jag har tankt anvanda upp kanske pa sondag. Eller pa fredag kvall efter jobbet kanske!!! Himla gullig overraskning!

Vi har det jattebra, har gatt o blitt nyforalskade, butterflies och allt det dar mysiga. Men sa narmar sig ju varen och jag blir alltid pa battre humor framat varen/sommaren.

Igar kom tjejjerna over och sa hade vi en vin kvall. Ikvall kom Lauren over och vi tittade pa American Idol! Grym sasong och jag alskar Steven Tyler och Jennifer Lopez!!!!  Himla bra! 

Ryan ar i Connecticut hela denna vecka och kommer inte hem forrans pa fredag kvall.  Ensamt men det ar tur att jag har mina sma kissekatter!!!!!!  Dom har blivit saaa stora, kommer ni ihag nar jag precis hade hittat dom???!






Och nu ar dom varsta stora:




Kommentarer
Postat av: Miii

ja förstår att du e lite lost i svenskan, haha jag får ringa dig oftare och hålla igång svenskan åt dig :P



mysig ni verkade ha de på alla hjärtans dag! :)



jaa shit vad stor dem blivit, söt katterna! :)



kul att du gilla min blogg, jag hitta henne via en sida, att hon gör olika designs och ja orkade verkligen inte göra nån egen och sen kan jag ju inte för den delen så hon fick göra den åt mig för en billig penning :)



pussokram gumman!

2011-02-24 @ 09:32:26
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilka söta små kissar, som har blivit stora och fortfarande är söta :-) Kul att du vill fortsätta blogga. Det är ett bra sätt för mig att följa ditt liv. Kram Annika.

2011-02-24 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0