Lia Sophia Weekend!

Igar hade jag ett Lia Sophia Party i Chiacgo. Jag var lite nervos eftersom detta var forsta gangen jag skulle kora alldeles sjalv. Detta var mitt 4:e party i Chicago. Mitt forsta party hade jag sallskap av Jess C. Mitt andra party hade jag sallskap av Susi, Franz & Ryan och det var da vi for till Ikea dagen efter. Senaste gangen jag for foljde Susi med mig sa denna gang var det bara jag som skulle fara. Det tar ca 1.45 minuter att kora. Det ar ju inte alltfor lange, men att kora 1.45 minuter och sen ha party i 2-3 timmar och sen kora hem 1.45. Jag var nervos att jag skulle vara helt utmattat och somna vid ratten eller natt. Men det gick jattebra och jag var tillbaka i Milwaukee redan vid 4-tiden. Jag och Ryan hann till och med ga och se bio pa kvallen: I am number 4.

Jag alskar mina Lia Sophia Partyn. Dom ar sa roliga och man traffar sa mycket roligt folk.
Nu sitter jag och vantar pa att Carla ska komma, hon hade sitt forsta party igar ocksa sa vi ska registrera det idag pa natet. Ska bli spannande att se hur det gick for henne. Jag hoppas dom kommer snart for jag och Ryan ville forsoka gora lite arenden senare pa eftermiddagen.

Nasta helg har jag annu ett Lia Sophia Party i Chicago - och hittills har 19 stycken svarat att dom ska komma. Det ar mitt storsta party hittills. Hon hade 51 stycken bjudna sa det ska bli ett intressant party. Hoppas verkligen pa en bra forsaljning.  Funderar pa att ta med mig en assistent som kan hjalpa mig med att ta ordrarna sa det gar fortare och jag kan komma hem snabbare. Som tack for hjalpen far hon naturligtvis lite gratis smycken!!!  

Imorgon hoppas jag att kan ga och fa min massage som jag fick av Ryan i Alla Hjartans Dag Present. Tankte boka direkt efter jobbet. Himla skont.  Hoppas dom har tid for mig imorgon!

Har ar det + 2 grader och allmant vinter vader!

Langtar till varen och sommaren.  Vi haller pa att planera en mini weekend till Santa Fee, New Mexico eventuellt runt Pask om jag lyckas fa ledigt fran jobbet!

Har kommer nagra fina vinterbilder:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0