Nyars Helg!

Nu ar jag ledigt anda fram till Onsdag nasta vecka! Ska bli sa himla skont! Har precis STORSTADAT mitt hus for vi vantar fin besok fran Sverige! Tove och hennes pojkvan Martin kommer och halsar pa oss en kvall. Vi ska ut och ata fin middag och sen blir det sakert baren nere i var kallare. Det ska bli jatteroligt. Sist jag traffade Tove var sommaren 2008 da jag for pa min Immigrations intervju! 3 ar sen... kanns inte sa lange sen!

 

Annars sa gar det bra med Kayas "recovery". Hon ar en glad, nyfiken liten valp som vill leka hela tiden. Dom tog bort stygnen "staples" fran hennes mage i Mandags. Har ar min sota sockernos!!

 

 

Hoppas alla har det bra!!!  Vad ska ni hitta pa for nat under Nyar?  Sjalv har vi inga planer an. 1:a Januari hoppar vi ju i Lake Michigan!!  Vi har fortfarande inge sno har.. skumt det!!

 

Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Miii

guu så söt hon är :) lillvovvsingen! hoppas ni får ett mysigt nyårsfirande! har det kommit fram nått paket ännu? hummm :) pussokram gumman!

2011-12-30 @ 14:38:40
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0