Hjartskarande!

Usch jag har aldrig haft sa ont i hjartat forut!!! Det ar verkligen HEMSKT och jag vill bara do! Imorse runt 1 pa morgonen vaknade Ryan av att Kaya spydde i var sang (tack kare gud for att vi later henne sova i sangen). Inge konstigt med spya, det ar vi van med, men Kaya betedde sig sa konstigt. Vagrade ga ner fran sangen eller folja efter oss. Vi ringde akuten och dom var inte sa oroliga sa vi tankte att vi vantade val da. Pa morgonen sa var hon verkligen dalig, vagrade rora sig pa flacken och nar hon gick sa var hon alldeles vinglig. Sa till veterinaren for vi och dom tog in henne. Dom skulle ta rongten och halla koll pa henne.

 

Ryan och jag for till jobbet. Drygt en timme senare ringde veterinaren och sa att hon mar samre och att vi maste ta henne till akuten. FY FAN va ont i mammas hjarta! Jaa aven om hon ar en liten hund sa ar hon mitt lilla hjarta. Vi skyndade oss till akuten och dar gjorde dom ultraljud. Sen ringde dom och sa att dom ville operera... sa nu ar mitt lilla hjarta pa operations bordet och jag har ingen aning om jag nagonsin far sett henne igen!!!!

 

Tararna bara sprutar! FY FAN for det har!

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas allt gått bra! <3

2011-12-16 @ 09:52:25
URL: http://bymia.blogg.se/
Postat av: Annika

Usch vad hemskt. Det är så hemskt när man bara kan stå bredvid och se på när ens älskade lilla hjärta inte mår bra. Hoppas att Kaya får må bättre och att operationen går bra. Stor kram till er.

2011-12-16 @ 10:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0