Lia Sophia Party!

Hade varldens basta party!!! Det var jatteroligt. Det blev bara 11 som kom men det var bra anda! Hade hittills hogsta forsaljning! Har kunnat kopa ca 25 nya smycken att visa upp! Haha, och det kostade mig bara nagon hundralapp! Billig och bra och dessutom fick jag en GRYM lon! Lia Sophia ar helt enkelt grymt! Det ar sa mycket roligt som hander nu och jag langtar till jag kan uppdatera er alla om vad som hander. Men an sa lange, innan jag vet mer, vill jag halla lite hysch hysch.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Miii

ååh visst hade du den där vita klänningen vi hitta när vi var på stan? :) den var ju så fin på dig!! va kul ni måste haft! :) puss

2011-08-05 @ 11:37:57
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Men å vad nyfiken jag blev på vad det är som är på gång. Kram.

2011-08-05 @ 21:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0