Fullspackad helg!

Det ar sa mycket som hander nu - pa alla hall och fronter att man blir lite stressad. Men det ar en bra stress, for det mesta.

 

Imorgon har jag ett Lia Sophia Party - sa egentligen borde jag forbereda infor det istallet for att sitta har. Om nagra minuter kanske. Pa lordag morgon ar det Wheeling 4 Healing med kyrkan sa da ska vi cykla 32 miles (ca 5 mil). Mitt arsle kommer gora ont for jag har inte cyklat sen i Juni. Haha, 2,5 timmes cyklades. Urkbulle. Sen pa eftermiddagen kommer Melissa, Rebecka och Michelle hit fran Green Bay & Janesville. Ni kanske kommer ihag dom, jag umgicks med dom nar vi var au pairer. Dom satt barnvakt i huset bredvid mig. Da ska vi ut och ata middag och sen ut pa en tjejkvall. Ska bli himla skoj. Sondag ar min VILODAG. Mandag ska jag pa Lia Sophia meeting i Racine. Och sa forstass jobbar jag ju pa mitt jobb ocksa. Dom ar sa knappa. DOm har dragit ner pa personal och sen klagar dom pa att foretages produktivitet har gatt ner. Eeeh och det ar varat fel hur?!

 

Och sen ar det MYCKET MYCKET tid som gar at att planera vart projekt (Klagmann projektet). Den 28 September ska jag beratta vad som hant! Det ni! Love it, love it! Ni kanske inte tycker det ar nat varst speciellt iofs.. men vi ar valdigt spanda och forvantasfulla!

 

Ah glomde beratta om min helvetes natt tisdag kvall. Tiki, min graa lilla stinkis, rymde klockan halv 10 pa kvallen ut i morkret. Hon ar en inne katt och brukar bara vara ute pa dagtid nar vi haller koll pa henne. Vi letade en timme efter henne men ingen Tiki. Och det var sa laskigt for man horde hundar som ylade eller kanske det var cotoyes, och sen har vi en stor uggla som harjar och kan ata upp sma kissekatter. Efter en timme gav vi upp letandes for det var kolsvart ute och vi sag ingenting. Vi lat bakdorren vara uppe och jag lade mig i soffan. Ryan kom och lade sig i soffan bredvid. Och sen tjot jag i 3 timmar for ingen Tiki kom tillbaka. Tararna bara sprutade for jag var hundra pa att hon hade blivit uppaten av nat elakt djur. Jag var uppe varenda 20 minut o kollade ut genom fonstret och gick ut och ropade efter henne. Men ingen Tiki. Alldeles kolsvart. Jag gick in i hennes hus dar hon brukar ligga och sova.. Alldeles tomt.. tararna sprutade. Min fina lilla baby!

 

Klocka halv 1 pa morgonen kommer hon spatserades in i huset. AH vad glad jag blir. Hon sag ut att ha haft valdigt kul! Naugty naugty kitten!!!!!!

 

Hej fran mig!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Jag är på semester för trdje veckan nu. Jämtland och Nord-Norge har det blivit. Men eftersom det varit lite inbrottsförsök i Hova senaste tiden vill jag inte börja blogga förrän jag är hemma igen. Vill inte skriva nånting om att jag är på semester liksom...



Kram på dig! Måste försöka ringa snart igen :o)

2011-08-12 @ 11:45:18
Postat av: Mia

Usch va hemskt det är när dom små liven beslutar sig för att ta en promenad på egen hand!! Man hinner bli så rädd och orolig.

Men så skönt att hon kom hem välbehållen =)

2011-08-12 @ 14:43:43
URL: http://bymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0