Fardiga namnskyltar!

Har ar vart lags fardig namnskyltar!

Vad tycks???  Imorgon avgors det vilket lag som vinner. Ska forsoka ta bilder pa alla namnskyltarna och sa far ni se om ni haller med domarna!!

 

Pa fredag har jag tagit ledigt till tisdag. Ska bli skont men det kommer bli en lang vecka for jag maste jobba 40 timmar pa 4 dagar. Det blir jag och Ryan ensamma i Winneconne torsdag till fredag/lordag och sen kommer Colling och Helena 1-2 dagar och sen far vi hem igen pa mandag. Lauren ska bo hemma hos oss och ta hand om vara/Susi + Franz katt.

 

Skumt att det redan ar September. Daniel fyller 30 ar 4:e Septmeber. Nasta ar fyller Peter 30 ar och aret darpa fyller jag 30 ar. Oj va gammal man borjar bli. Laskigt nastan. Hur fort tiden gar. Usch man blir nojjig nar man borjar tanka pa sant.

 

Nu ska jag ga och mysa med min man!

 

Kram!

 


Kommentarer
Postat av: Miii

vad fiiina dem blev :) vart ju jättebra, hoppas ni vinner! jaaa visst går tiden fort, helt sjukt.. gäller o ta vara på tiden man har med dem man tycker om! puss saknar dig

2011-08-29 @ 09:13:44
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0