Krogen!

Igar blev en rolig utekvall. En av mina kompisar fran Boulder Trisha, som jag inte traffar sa ofta fyllde ar och bjod oss pa hennes kalas. Baren var inte sa langt ifran vart hus sa vid 9 pa kvallen bestamde vi oss for att dra ivag. Vi hade tankt stanna en timme och dricka en drink. Det slutade med nagra shots, och massa drinkar och sa var klockan vid halv 1 nar vi kom hem. OJDA! Haha, men det var riktigt roligt. Det var jattemanga fran mitt gamla jobb som var dar och det blev en roligt spontan utekvall.








KUUUL!

Nu ar vi pavag till Winneconne!!!! Vi aker ikvall torsdag och kommer inte hem forrans tisdag. Ska bli jattemysigt och fara bort. Forra aret for vi fredag kvall och kom hem pa mandag sa vi far 2 extra dagar i ar! Jippi!! Vi ska aka bat, fiska, cykla och ata goo goo mat!

Puss puss!



Kommentarer
Postat av: Miiii

kul med en spontan fest sådär :) just ja, de var nu ni åkte till winneconne! hoppas ni har jättemysigt och njuter av er ledighet :) massa kramar från mig!

2010-09-03 @ 09:04:21
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0