Biking and Boating!

Igar var en jattefin dag. Vi cyklade 30 miles (nastan 50 km) till var favorit restaurang Fratellos.. Vi cyklar alltid samma runda nar vi ar har i Winneconne. Fratellos har varldens godaste margauritas on the rock och min favvo drink: Plum Passion. Efterat sa cyklar vi hemat igen och da ar man matt belaten och lite trott. Jag gick och la mig och vilade en stund och sen for vi ut en svang med baten. Det blir nog inge mer batande for idag regnar det och askar. Sen for vi ut och at pa en restaurang har i narheten; Motte Des Morte. Blev en lugn kvall, vi spelade ett nytt spel som jag och Ryan kopte.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta pa, det ar daligt vader och imorgon far vi hem igen. Kanske fara ut och fiska en svang. Daligt vader betyder val inte daligt fiskarvader? Kanske fara ivag en svang och shoppa! Haha. Behover hitta nan sot liten souvenir till Lauren.

Skont i alla fall att vara ledig imorgon ocksa. Sen tillbaka till jobbet pa onsdag.

Kram





Varldens storsta hamburgare???????

Kommentarer
Postat av: Miiii

haha jo den var stor du :) men jag undrar om de inte var en sån där vi delade på när jag var till dig i usa nångång? eller minns ja fel :P hihi! vad härligt det såg ut att cykla också! :) massa kramar gumman!

2010-09-07 @ 10:14:02
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0