Kick off Party!

Idag har jag har anordnat ett kick off/Open House party hemma hos mig. Ryan ska bartenda och jag far forhoppningsvis salt lite smycken och kanske ett eller tva partyn bokade! Igar stadade vi halva huset, sa nu ska jag bara stada i koket och sen laga lite mat/snacks. Det ar 13 damer som har RSVPAT ja, men da ar det ju alltid nagra som avbokar i sista minuet eller glommer bort. Jag hoppas i alla fall att runt 10 dyker upp, det blir hittills mitt storsta party i sanna fall. Jag har 8 andra tjejjer pa jobbet som inte kunde komma men som garna ville kopa nat pa min hemsida, sa forhoppningvis blir det en bra lon och gratis smycken till mig!

Borjar kanna lite mysko i halsen, jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk for det har jag verkligen inte tid med. Men det ar manga pa jobbet som har gatt och blivit sjuka. Imorgon har jag ett till party hemma hos Robyn och Lauren. Och sen har jag ett party nasta torsdag hemma hos Ryans chefs fru. Sen ar nasta party 6 November i Chicago. Jag har runt 3 party i manaden. Vilket blir runt 2000 kr extra i manaden, det ar inte helt fel. Men mera pengar har jag tankt tjana. Maste fa upp min forsaljning. Mitt eget party hoppas jag pa 200 dollar i lon + gratis smycken! Inte illa det! 

Har har vi solsken och hostvader, klockan ar bara 8. Hoppas pa en finfin dag. Ikvall funderar jag pa att fara ner till Tulip en svang och overraska Lauren. Hon har Gallery night igen nere pa Tulip. Borde hinna fara forbi en liten svang. Idag ar det Sweetest Day i USA, en skum holiday dar alla Hallmarks tjanar pengar. Jag och Ryan firar inte riktigt Sweetest Day, vi tycker det racker med Valentines Day. Och da blir det mest att vi gar ut och ater middag pa natt nytt stalle. Men snart firar vi ju 4 ar som gifta! :) Shit pommes va lange!

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Miii

vad kul med massa partyn gumman! :) hoppas du får bokat fler partyn och får sålt massa smycken! himla roligt!! det är ju jättebra extra pengar! massa kramar från mig :)

2010-10-16 @ 18:01:20
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0