HALLOWEEN

Ryan och jag har antligen bestamt oss for vad vi ska kla ut oss till Halloween.  We're gonna rock it!!!! Vi hade absolut ingen aning om vad vi skulle vara i ar. Vi hade bestamt oss for att anvanda oss av Ryans mormors kostymer- eftersom vi har sa mycket "in storage". Kanns ju dumt att spendera pengar pa en outfit nar vi har sa manga i lager. Men sen sa kom jag pa en jattefiffig och rolig way att gora Jello Shots:



Och tyckte vi att vi maste kla oss "accordingly" sa vi passar in med dessa jello shots. Sa dessa ar vara Halloween kostymer i ar:



Svinkul, kanns som det har aret kommer bli mycket roligare an forra aret. Och forra aret var himla kul. Men det blir ju ocksa lattare for varje nar man vet ungefar "the drill".

2 veckor kvar. Och nasta vecka har jag mitt Lia Sophia party har hemma hos mig! Ska bli det ocksa! Jag har tva Lia Sophia party, lordag hemma hos mig och sondag hos Robin & Lauren. Hoppas det blir bra pengar! Har ni lika fint vader i Sverige som vi har har? Vi har haft runt 20 grader och stralande sol. Helt underbart, alskar Oktober!!!! Glommer bort hur varmt och skont det fortfarande ar innan vintern kommer.

Idag ska jag stada huset och dona och fixa iordning infor alla partyn som ar pa intag!

Hoppas alla hade en superbra helg!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

hihi ja men det där blir ju skitbra! roligt med shots i dem där sprutorna :P hmm, bra väder? nja inte då nå 20 grader men typ 10 grader.. får hoppas det dröjer innan snön kommer! jo föresten, har fått pengarna nu på kontot :) thanks. puss

2010-10-10 @ 22:13:44
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Kan tråkigt nog (för mig) konstatera att vädret inte är riktigt så fint här i Östersund. Några plusgrader och kallt och blåsigt. Höst med andra ord. Kram Annika.

2010-10-12 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0