GREAT PARTY = GREAT HOSTESS?!

Hittills har jag tagit del av 8 Lia Sophia Partyn. Party #1 var Alys party som jag for till. Party #2 var mitt eget party. Party #3 sa fick jag folja med Gina och skugga henne typ i traningssyfte. Party #4-8 var mina jobbarpartyn da jag faktiskt tjanade pengar. Av alla dessa partyn sa var mitt forsta party det basta med 6 gaster. Igar slog jag det rekordet med 10 gaster. Och jag har ungefar 6 gaster till som vill kopa fran mitt jobb. Hittills har jag tjanat 130 dollar (780 kronor) pa 3 timmar, det ar ingen dalig timpenning.

Tydligen ar jag sjalv bast pa att anordna partyn.. men det var riktigt roligt att se hur manga som kom igar. Och det basta var nar min jobbarkompis Renee kom fram till mig. Hon hade tidigare sagt att hon inte tyckte om att spela spel. Sa jag oppnade min presentation genom att saga: Sooooo.. Renee told me that she doesn't like games.  So I thought... let's play TONS of games. Hahaha, sen i alla fall kom hon fram till mig i slutet av partyt och sa: I've been to a lot of Lia Sophia Parties, but this one was by far the best one.  Sa da sa jag: Renee.. do you like games now?! Haha... och det gjorde hon!

Jag hade JATTE roligt. Och Ryan och Lauren var bartenders och tog hand om alla drinkar och mat! Superbra team! Sen pa kvallen var det Sweetest Day sa Ryan overraskade mig och tog ut mig pa middag efter partyt.

Ja just det ja, jag testade pa ett nytt experiment pa mitt party och fick 3 bokningar utav det. Skitsmart! Valdigt lyckat party.

Idag ska jag pa ett party som Lauren och Robin har anordnat.
Hoppas pa bra en bra forsaljning.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0