Vart Halloween Party!

I lordags blev det fullt os med jello shots och jello shots och jelloshots! En ost Goblin, Red Devil Punch, Tequila Shots bland mycket annat skoj. Det kom runt 14 stycken. Basta kvinnliga kostym var Lady Gaga, basta manliga Avatar och basta couple Mr & Mrs Shots.  Det var en riktigt roligt fest!!! Lauren, Mike & Robin sov over sa pa sondag morgon steg vi alla upp och at frukost. Jag lagade plattar och Ryan gjorde Bloody Marys!!! Den enda som inte dok upp pa mitt Halloween Party var Deanna, blev faktiskt riktigt besviken. Men men.. har inte hort av henne sen torsdags sa jag har ingen aning om varfor hon inte dok upp. Pappa ringde och surrade med mig i sondags ocksa, da blev jag glad. Vi hinner inte prata sa ofta. Patal om att prata i telefon, jag tanker hela tiden att jag ska ringe men sen sa plotsligt ar sondagen over och ni har redan gatt i sang... (Sorry Miiii - vi maste surra snart)

Ikvall kom Lauren over och vi gjorde fardigt Robins scrapbook. Hon fyller ar imorgon sa da ska vi dit efter jobbet. Pa fredag tanket jag overraska Ryan med en romantisk middag har hemma, det var sa lange sen vi gjorde nat romantiskt tillsammans!

Puss puss












WHAT'S UP WITH THE GLASSES????????????????????




Kommentarer
Postat av: Miii

vad kul ni verkar ha haft gumman! och fina utstyrslar ni hade :) haha, jag skrev också på min blogg idag att jag inte hann ringa i söndags! men vi får prata nån dag framöver :) de e lugnt! sköt om dig och hoppas du mår toppen!! pussokram!

2010-11-02 @ 11:23:29
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Den där festen skulle jag också velat vara på :-)Det är första gången sedan jag blev gravid som jag faktiskt längtar efter partyparty! Hälsa Ryan. Kram Annika.

2010-11-02 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0