Ledig Helg!

Kom precis hem fran ett Lia Sophia Party! Tjanade 600 kronor pa 3 timmar. Inte illa det inte. Alskar verkligen mitt Lia Sophia jobb, man far ruskigt snygga smycken och man traffar massa roliga personer och man har sa himla skoj nar man jobbar. Och sa far man dricka drinkar och ata goo mat! Men i helgen har jag inte bokat nagra party alls. Jag har bara 2 till partyn innan jul sa det ska bli skont och fa ta det lite lugnt tills nasta ar.

Imorgon ska jag forst pa ett choklad party hos en granne och sen ska jag och Ryan ut pa karaoke kvall med en massa kompisar. Det ar ju min kompis overraskningsfest. Jag har dock inte hunnit gora klart hennes scrapbook sa jag maste stiga upp tidigt imorgon bitti och gora fardigt.

Jobbet gar prima bra, trivs utmarkt nu nar jag har fatt nya ansvarsomraden, dock sa har jag tyvarr hamnat i ett brak med en kompis. Jag har tagit over hennes arbetsuppgifter och hittat en massa misstag/felaktigheter som hon gjort. Och nu har det kommit upp bland cheferna och hon ar anklagar mig for det hela. Men det var ratt stora misstag som jag inte kunde stalla till ratta och nar jag forsoker prata med henne sa har det liksom inte blivit battre. Jag tror helt enkelt inte hon forstod vad hennes arbetsuppgifter gick ut pa. Det ar en av anledningarna till att hon blivit omorganiserad till en annan avdelning. Men kanns trist att jobbet ska behova ga ut over var vanskap.

Usch jag har haft ont i magen senaste veckan. I tisdags somnade jag runt 8 och steg inte upp forrans jobbet borjade runt 7. Kanner mig helt slut.. men det kan ju ha o gora med 2 jobb, 3 katter, scrapbooking album som jag tar pa mig att gora, en man och sen dramatik med kompisarna.

Ojojoj, langtar till jul och nyar da man fa andas ut lite. Inga partyn och inget jobb!!!!

Harligheter! Langtar till sondag.. fast jag och Ryan har tankt ga och se ny Harry Potter filmen!

Ciao mina vanner!

PS: Kan ni maila eran hem address. Behover en uppdatering.
[email protected]

TACK!


Kommentarer
Postat av: Miii

ja du har fullt upp gumman! :) jo jag blev jätteglad av Adams söta påhitt, det gör så mycket sånna små saker! Men vad synd att det blivit så på jobbet, men då förstår hon säkert inte vad hon gjort fel eftersom hon dessutom blivit omflyttad.. Du gör det bra iaf :) sköt om er så får vi höras snart igen!! :) PUSS.

2010-11-20 @ 10:16:28
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0