Jobb, jobb, jobb

Klockan ar snart halv 12 pa natten och jag har precis kommit hem fran jobbet. Idag jobbade jag 8 timmar pa Fi-Med och sen bar det av till ett Lia Sophia Party. Det blev en lite annorlunda jobbkvall for mig, kvinnan som anordnade festen hade en gemensam Lia Sophia Party/Winetasting. Sa det slutade med att jag fick vara med pa min forsta "hemma" vinprovning. Tillsammans med Ryans chef.. haha det var roligt. Ryans chef och hans fru var dar och en massa av deras grannar. Smuttade pa ca 14 olika viner.

Imorgon har jag ett annat party och pa sondag har jag annu ett party. Jobbar alltsa 7 dagar denna vecka. Men shit pommes vilken fin extrainkomst Lia Sophia ar. Pa mitt nuvarande jobb tjanar jag $800 pa 2 veckor. Pa Lia Sophia fick jag en check pa drygt $500 pa 3 partyn= 1,5 dags jobb. Jag brukar rakna med att varje Lia Sophia Party ar dryga 4 timmar langa, sa ett party ar en halv dags arbete. Det ar inte illa det.

Dock har mitt andra jobb blivit MYCKET MYCKET roligare. Jag har nu tagit over 4 stycken egna konton: United Healthcare, 1199 National Benefit, Cigna och New York Government. Jatteroligt och far skota sina egna konton. Jag kan tanka mig bli kvar pa det har jobbet ett ar till. Kanske ska krava loneforhojning i slutet/borjan pa aret. Vore ju inte dumt. Just nu kanner jag mig utmanad och far lara mig nya grejor plus kanner att jag lart mig nagot oerhort senaste aret pa jobbet.

Sen ser jag fram emot mitt lilla jullov om dryga 1,5 manader och sa har vi ju Thankgsgiving nu ocksa nagra veckor. Ser dock inte fram emot snon, kommer vara lite radd att bila till alla mina partyn om det blir mycket sno/snostorm.

Nu blir det nog sangen! Har en laaaaang helg framfor mig!

KRAMISAR


Kommentarer
Postat av: Miii

va bra att du tycker det är skoj nu på jobbet! säkert för att du fick göra lite annat och nytt nu också :) det behövs juh! så det låter bra :) jaa, och fortsätt med smyckena, måste va grymt skoj. När tror ni att ni får nå snö? vi har en del nu :) kram kram.

2010-11-13 @ 09:46:19
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Men shit va du jobbar gumman! =)

Själv har jag ju inte jobbat en minut på 5 månder! hihi..

2010-11-13 @ 14:11:53
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0