Sjukling!

Jag har gatt och blivit jatteforkyld. Kommer inte ihag sist jag var sa har forkyld. Jattejobbigt... huuuuuuvaligen!!!! Idag pa jobbet satt jag och nyste och snot mig om vartannat och nu ar min nasa jatterod! Igarkvall hade jag nastan ingen rost och jag har jatteont i halsen! :( Stackars mig. Ibland ar det synd om sig sjalv. Tur att jag har en mysig man som tar hand om mig. Han ska hamta upp goo mat at mig ikvall. Blev jattesugen pa en tuna sandwich from Calvers men om han inte ids fara dit sa kanske det blir en varm macka med te senare ikvall.

Pa fredag ska jag pa Immigrations grej klockan 11 sa jag bestamde mig for att ta ledigt resten av dagen. Jag tankte jobba 7-10 och sen inte komma tillbaka till jobbet. Guu va skont! Sa far dom val saga vad dom vill!  Jag ska iofs forsoka jobba ihop typ 5 timmar som jag missar men kommer mest troligt bara kunna fa ihop 4-4,5.. men det ar ju battre an ingenting!  

Usch vad jag ar less LESS pa mitt jobb!

Jag blir uttrakad sa fort!

Haha! Nu ska jag ga o kurera mig i sangen med mys pys klader.
Ryan ringde o ar pavag hem for att ta hand om sin lilla prinsessa!

HAHA! :) 

Kommentarer
Postat av: Miiii

Hoppas du blir frisk snart gumman, krya på dig! :) skönt att du har din karl som sköter om dig när du e sjuk! PUSS

2010-05-11 @ 16:08:58
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0